Art direction
Het liefst bemoei ik me van begin tot eind met een campagne. Met een creatief concept dat vertelt in de copy, maar óók in de vormgeving. En dat zo goed rijmt, dat het echt nergens meer jeukt en je hart er sneller van gaat kloppen.
Art direction
Het liefst bemoei ik me van begin tot eind met een campagne. Met een creatief concept dat vertelt in de copy, maar óók in de vormgeving. En dat zo goed rijmt, dat het echt nergens meer jeukt en je hart er sneller van gaat kloppen.
Hersenjeuk
Ken je dat gevoel, dat het jeukt in je kwabben? Dat je weet dat je boodschap nóg beter verbeeld kan, maar nog niet hoe? Ik help je graag met zoeken. Dat deed ik al voor heel veel mooie merken.
Maar klopt het ook?
Je wilt natuurlijk een mooi plaatje dat past bij je merk, maar je wil ook het échte verhaal vertellen. En dan helpt het als je een creatief aan boord hebt met een onderzoekende geest.
Ook voor film
Behalve als creatief in reclame, werk ik ook in het art department van film en televisie. Zo gaf ik bijvoorbeeld een documentaire vorm en zocht en maakte ik rekwisieten voor televisieseries.
Uitvoerend creatief
Elke goede creatie begint met een goed idee. Maar als je niet uitkijkt kunnen je mooiste plannen nog volledig onderuitgaan in de uitvoering. Daarom ben ik óók graag bij de filmopnames, de voice-overopnames en de edit. En hou ik graag m’n vinger aan de pols bij het maken van de visual effects en de doorvertaling naar alle communicatielagen.
Zo vertalen we het creatieve idee zo goed mogelijk naar de werkelijkheid. En maken we het allerbeste met de middelen die we hebben.